čtvrtek 7. dubna 2016

Modrá púpava - pleť ako kveť - růžovy a meruňkovy olej



Protože už mi bude tento rok 30, rozhodla jsem se omsvoji pleť začít trochu víc starat. A co vám líp pomůže než přírodní kosmetika?! Se svou pletí jsem neměla vážnější problémy, pokud nepočítám pubertu :D jinak mám suchou pleť a sem tam rozšířené póry. Pokud máte suchou pleť tak víte, že je těžké najít něco, co by pleť opravdu hydratovalo a nestálo to majland. Myslím ale, že stejně tak, to má i mastná pleť. Proto jsem ráda, že jsem mohla vyzkoušet přírodní oleje z Modrá púpava.



Pokud si nevíte rady s výběrem stačí buď kontaktovat milou paní, která poradila velmi ochotně i mě nebo si vybrat na stránce, zda vás trápí suchá a namáhaná pokožkaaknévráskypoškozené vlasypigmentové skvrnyjizvičkystrievypadávání vlasůcelulitida nebo rozšířené žilky.

Dokonce najdete i slimáčí kosmetiku INspiral a slimáčí krémy Elicina.

Oleje se doporučují používat místo denního a noční krému, tělového mléka i jako peeling. Já doporučuji používat na vlhkou pleť.

Pleťový olej růžový




"Pleťový olej ružový je určené pre všetky typy pleti, predovšetkým však pre pleť zrelšiu a suchšiu. Preniká hlboko do pokožky, ktorú vo všetkých jej štruktúrach hydratuje, vyživuje a regeneruje. Udržuje pleť hladkú, hebkú, pružnú a elastickú."


Tento olej je složený z dalších čistě rostlinných olejů jako je mandlový olej, moringový olej a olej makadamiový, díky kterým pleť posiluje, pomáhá proti vráskám, vyživuje a regeneruje.



Růžový olej se doporučuje na hloubkovou hydrataci suché a zralé pleti.

Vůni tvoří směs levandulového a cedrového oleje a samozřejmě růže.

Olejíček je balený v plastové průhledné flaštičce, buď jako mini balení 24ml za 4,02€ nebo jako normální balení 100ml za 9,49€ s praktickým kapátkem.

Olejíček má krásnou žlutou barvu, která nebarví, takže se nemusíte bát, že budete žluté :D

Vůni mi připomíná divé růže, ale příjemnou.

Olej není ani příliš mastný, docela rychle se vstřebává, takže se nebojím ho použít i místo denního krému. Pleť zanechává jemnou, hydratovanou a svěží. Už po pár dnech jsem si všimla pleť jakoby až omladenou.

Ráda bych upozornila na to, že oleje stačí použít opravdu jen málo a na vlhkou pleť!

Marhulový olej



Tento olej už je čistě jen 100% olej z meruňkových jader prvotřídní kvality, lisovaný za studena.

Meruňkový olej je určený pro všechny typy pleťi, zároveň i citlivou, podráždenou a dětskou. Olejíček jsem vyzkoušela i na 10-měsíčním synovi bez problémů.


Olej má vyhlazující  a upokojující účinky a je výbornýna nepromasťující hydrataci pleti, protože se jedná o polosuchý olej. V porovnání s mandlový olejem je  lehší a míň mastný. Stimuluje okysličování buněk, díky čemu zanechává pleť jasnou a zářivou. Zároveň upokojuje i pokožku po opalování.

Olej je vhodný použít i jako masážní olej, olej na zábaly vlasů a ruk a ošetření pokožky novorozenců a malých dětí.

Olejíček je balený ve 100ml tmavé flaštičce s praktickým kapátkem, která zabraňuje průnika světla, které by mohlo snižovat kvalitu oleje.  Cena je 5,34€.

I tento olejíček má krásnou žlutou barvu, která vás nezabarví na žluto :D

Tento olej mi opravdu připomíná vůni meruněk.

Protože se jedná o tzv. suchý olej, rychle se vstřebává, pleť nezůstává mastná, i tento se nebojím používat i na den. Ješte se ho chystám vyzkoušet i jako vlasový zábal na moje vysušené drátky na hlavě. Nevím, jestli má vyhlazující účinky i na hlubší vrásky, ale moje pleť vypadá o poznání lepší. Mladší, hladší, jemnější, hydratovaná a voňavá.

I totoho oleje stačí malinko.

S oběma oleji jsem naprosto spokojená a ráda vyzkouším i další oleje, protože takovou službu, co mi udělali přírodní oleje za pár dní mi určitě ani značkový krém nevyčaruje. Hlavně se jedná o přírodní produkty, takže se nebojím, že bych pleti dávala něco zlého.



Olej je v tmavej fľaštičke zabraňujúcej prenikaniu svetla, ktoré by pri dlhšom pôsobení mohlo znižovať kvalitu oleja. Fľaštička je vybavená praktickým kvapkátkom.