pátek 8. dubna 2016

Okurkové mýdlo - Mydláreň Erde


Jak už jste si mohly všimnout, poslední dobou jsem zatížená na přírodní výrobky a ještě víc mě fascinují ručně dělané výrobky a hlavně mýdla, do kterých jsem se zamilovalaaaaaaa :* Už po pár umytích jsem cítila, že moje pokožka byla "zdravější". Po každém sprchování jsem se musela mazat, abych neměla pleť vysušenou a napnutou, a to nemluvím o vaně :( Po přírodních mýdlech je jako miminková :D I když někomu možná vadí, že mýdla koc nepění, ale to podle mě není podstatné! Hlavně mýdlo vydrží dýl než sprcháč, kterého vám vyteče víc než potřebujete.

Včera mi dorazila rychlostí blesku obálka od velmi milé paní ze stránky Saporia. Na stránce najdete výběr ručně vyráběných přírodních mýdel a šampónu ze slovenských i zahraničních mydláren. Je tu bohatý výběr tuhých mýdel rozdělených podle typu pleti, tekutých mýdel, tuhých šampónušampúchyšumivky do koupele, bylinkové koupele, mýdla na praní i mýdla pro domácí miláčky. Jsou tu ale i zajímavé články o tom, jak mýdlo skladovat, proč ho vlastně používat, složení některých mýdel a jiné zajímavé. Pokud si nebudete vědět s výběrem, určitě se můžete obrátit sem, kde vám určitě velmi dobře poradí zlatá paní Kalnová.

Mýdla byla zabalena v obyčejných papírových sáčcích, ale skrývali v sobě překvapení pro oči, ale hlavně čichové buňky.







Okurkové mýdlo s mandlovým olejem - Mydlárna Erde



Mýdlo krásně provonělo celý balíček. Jeho okurková vůně vycházela ještě z obálky. Jak vidíte, mýdlo bylo krásně zabalené mašličkou a papírovým obalem s názvem a složením. Až mi bylo líto ho rozbalit.



Jenom tak mimochodem okurky obsahují vitamin E, který chrání buňky před volnými radikály, hojí spáleniny, osvěžuje a zklidňuje pleť.

Určitě jste vy, vaše maminky nebo babičky chodili v létě s okurkovými slupkami na tváři. Teď už si tuto "kúru" dopřát každý den, díky tomuto mýdlu a nejen na tváři. Mýdlo nejenže krásně voní, ale i osvěžuje. Ráno mě úplně probralo a nastartovalo na "těžký matčin život" :D Mýdlo dobře pěnilo, bylo jemné a krémové. Pleť byla po použití jemná a hydratovaná. Myslím, že je vhodné i na léto, díky jemnému chladivému efektu. To bych nebyla já, abych mýdlo nevyzkoušela i na suchou tvář a byla jsem překvapená, že pleť nebyla vysušená, ale jemná. 





Mýdlo je nyní v akcii za 3,00€ 100g, takže i super cena.

Mýdlo určitě doporučuji všemi deseti.

Recenzi na Kastilskē mýdlo z Mydla z Marianky si přečtete příště, protože je to na dlouuuuho ;) Recenzi na Kastilské mydlo najdete Tu.