pondělí 4. dubna 2016

Garner - přírodní kosmetika - Savon noir pomeranč - Marocké mýdlo

Garner je firma, která vyrábí výrobky ze 100%-ně přírodních surovin!


Na stránce Garner najdete i zajímá články o přírodních produktech, aromaterapii a další zajímavé články.

Všechny výrobky si můžete koupit na jejich stránce. Při nákupu výrobků nad 10 € je doprava kurierem zdarma a ke každé objednávce dostanete ještě dáreček , tak šup tam ;)


Savon noir pomeranč - Marocké mýdlo




Na první recenzi jsem si vybrala Marocké mýdlo Savon noir pomerančové. Mýdlo je v plastovém kelímku se šroubovacím vrškem o hmotnosti 100g. Je husté gelové konzistence a voní tak exoticky s příměsí pomeranče.

Jedná se o 100%-ní přírodní marocké černé mýdlo bez dalších přísad a konzervačních látek, pocházející z Maroka.

Toto černé mýdlo je založené na bázi černých oliv, olivového oleje a květech pomerančů. Je vyrobené podle tradičních receptur. Je vhodné i na peeling. Po použití uklidňuje unavenou pokožku. A to vážně! Po celém dni běhání za nejmladším 10-měsíčním synem vím o čem je řeč :D


"Savon Noir Pomaranč Marocké mydlo je úplne prírodný produkt. Je veľmi jemné a účinné.Účinné látky odstraňujú odumreté bunky, čistia pokožku od toxínov a nečistôt. Koža sa stáva hladká, bez toxínov, nečistôt a mŕtvych buniek. Okrem toho obsahuje vysoké hladiny vitamínu E z olív ,intenzívne vyživuje a bojuje proti vráskam.
Nedráždi veľmi citlivú, aj začervenanú a alergické pokožku."

Byla jsem překvapená, že mýdlo při umývání nepění, tak jak jsme zvyknutí u jiných mýdel. Je to tím, že mýdlo je z čistě přírodních produktů, a proto ani nemá z čeho pěnit. Tak jsem si mýdlo spíš namazala na mokrou pokožku, nechala chvilku působit a umyla. Pleť zůstala krásně hebká a čistá i bez pěnění!




Jak užjsem psala, mýdlo je vhodné i jako peeling, tak jsem neváhala a použila jsem ho i na tvář. Jedině nesmí přijít do kontaktu s očima, ale kdo by si taky dělal peeling očí :D I na tváři mi zůstala pleť hladka a svěží, takže doporučuji i na peeling tváře.

S tímto multifunkčním mýdlem jsem naprosto spokojená a určitě ho doporučuji vyzkoušet i vám, pokud jste nebo se chystate o sebe starat přírodně.A pokud vám zrovna nevoní pomeranč, máte na výběr i z jiných vůní jako např.: růžeeukalyptuslevandule nebo jen bez vůně.

Cena mýdel je 6,90€.