pondělí 11. dubna 2016

Bellinda ACTIVE SLIMMER HIGH WAIST BERMUDA

Venku už nám svítí sluníčko a čím dál - tím blíž je tu léto. V zimě jsme chodili naoblíkaní v hrubých bundách a zimních svetrech, na Vánoce jsme měli svátky obžerstva a celkově v zimě si tělo ukládá víc tuku, aby nás zahřál :D A už teď přemýšlíme, jak budeme vypadat v plavkách a letním mini oblečení.

Povězme si narovinu, po třech dětech už nemám míry modelky a asi mít už ani nebudu. Tělo si vybralo daň za tři krásné špuntíky. Teď, když ještě kojím nejmenšího nechci měnit výrazně stravu a už vůbec ne držet dietu. To bych ani nezvládla při takovém každodenním vyvařování pro rodinu :D A cvičit cvičím okolo dětí a manžela doooost momentálně, takže mi nezbývá ani moc energie ani času na aktivní cvičení.

Co teď? Ani dieta, ani cvičit :(

Zaujali mě "samohubnoucí" kalhoty. Na trhu jsou jich hromady, všude jsou reklamy na takové či makové, drahé i levnější. Jaké vybrat? Já vybrala Bellindu!


Foto stáhnuté ze stránky Belinda.cz


Na stránkách Bellindy najdete nejen dámské punčocháče a ponožky, jak jsem si vždycky myslela, ale i dámské prádlopánské a dětské výrobky. Momentálně na stránkách najdete i akcii při nákupu 3 produktů z řady  Active slimmer dostanete zdarma punčochy s efektem bb creamu. A ještě jedna akcie na výrobky z řady Active slimmer, při koupi dvoch produktů doprava ZDARMA, takže se oplatí!

Můj výběr padl na High waist Bermudy, protože díky komplexu Acti mineral komplex®, který je obsaženého v polyamidu, ze kterého je materiál, který mi zakryje nejen celé "bříško", ale i boky a stehna.








Neotálela jsem a hned jak mi balíček došel, tj. 1.4., jsem si změřila a kalhoty ihned natáhla na sebe. Moje míry byli pas - 89cm, boky - 97, stehno - 56cm. Jak vidíte, žadná hrůza, ale ani nádhera :D

Ja jsem si vybrala velikost L v černé barvě. Pokud si nebudete vědet s výběrem velikosti neváhejte použít kalkulátor velikosti. Na výběr jsou velikosti S, M a L v barvách tělové nebo černé. Cena je 299 Kč/11,42€.

První pocity byli divné. Bermudy mě stahovali asi prvních 5 hodin, potom se přispůsobily tělu a kdyby nebylo tepla, které vydávali, ani bych je necítila. Na těle působily jemně stahujícím dojmem, který jsem si všimla hlavně na stehnech a bocích. Opravdu můžu potvrdit, že komplexem Acti Mineral Complex®, který v kontaktu s pokožkou absorbuje teplo z těla a posílá jej zpět infračervenými vlnami je pravda! I při ležení u televize jsem cítila toto již zmíněné teplo, které by mělo signalozovat průběžnou masáž stimulující metabolismus. 

Prádlo z této řady se už testovalo na začátku roka 2013 a testující ženy nosily prádlo po dobu minimálně 8 hodin denně. Proto jsem se rozhodla, že prádlo budu testovat i já prádlo stejnou dobu. V 7 ráno obleču a většinou sundávám po 15-té hodině. 

Po prvním dni jsem samozřejmě nezaznamenala nějaký úbytek v cm, což ani není cílem, ale stehna a bříško byli nádherně heboučké! A nejen první den, ale i každý další, což testované ženy zaznamenaly po 7 dnech pravidelného používání!

Já mám po 7 dnech výsledky, se kterými jsem popravdě nepočítala! V pase - 88cm (-1cm), boky - 96cm (-1cm), stehna 53,5 cm (-2,5cm)!!! Čtete dobře, stehna jsem měřila snad na 5x, protože jsem nevěřila výsledku po 7 dnech!!! Testované ženy měly výsledky po 28 dnech:

Maximálně zjištěný úbytek centimetrů, součet výsledků obou stehen (průměr ze všech výsledků je -0,4 cm v pase, -0,5 cm přes boky, -0,6 cm přes stehna). 

Podotýkám, že po dobu 7 testovacích dní jsem nevyvíjela žádnou nadměrnou aktivitu, která by mohla zkreslovat výsledky ani jsem neobmezila porcie jídel!

Za další tři týdny napíšu aktualní míry!

 "Inovativní bermudy Active Slimmer s vyšším pasem Vám mohou pomoci docílit štíhlejší siluety během 28 dní (až -2,1 cm v pase, až -2,2 cm přes boky a až -2,3 cm přes stehna*) a s viditelným efektem už po 7 dnech**. Aktivního efektu je dosaženo díky materiálu a konstrukci vyrobené z inovativního polyamidu s integrovaným komplexem Acti Mineral Complex®, který v kontaktu s pokožkou absorbuje teplo z těla a posílá jej zpět infračervenými vlnami. Tato průběžná masáž stimuluje metabolismus. Acti Mineral Complex® se neopere. TEST: *Maximálně zjištěný úbytek centimetrů, součet výsledků obou stehen (průměr ze všech výsledků je -0,4 cm v pase, -0,5 cm přes boky, -0,6 cm přes stehna). Výsledky se mohou lišit v závislosti na váze a tvaru každé postavy. Test proběhl v lednu až březnu 2013 v nezávislé laboratoři na 24 ženách, které produkt nosily 28 dní minimálně 8 hodin denně. ** 83% žen mělo hladší pokožku na bocích a stehnech a 67% žen mělo jemnější pokožku již po 7 dnech."