pátek 18. března 2016

Rimmel Scandaleyes Gel eyeliner 24h

Moje první a zatím nejlepší gelová linka. 

Voděodolná gelová oční linka s výdrží až 24 hodin.
Vlastnosti:
  • intenzivně pigmentovaná barva
  • samostatný aplikátor
  • maximální kontrola a comfort při nanášení
  • výdrž až 24 hodin.






Linka je v praktickém papírovém obalu ve kterém je přiložený i štěteček. 





Linky mají gelovou konzistenci. Je ve skleněném kelímku. Přiloženým štětečkem se mi malovala dobře i tenká i tlustá linka. Hned na začátku se mi podařilo na štěteček nabrat víc barvy, ale otřela jsem si štěteček o okraj, jak jsem potřebovala, viz. foto. Líčení už šlo sama a jako kdyby štěteček maloval sám. Linka byla vždy pěkná bez opětovného překreslování tenká i široká.





Linku jsem testovala pod tečící vodou.





Ješte mokrá ruka, linka zůstala bez poškození.



Linka po "drhnutí" odličovačem.


Linka je pro mě 100%- ní. Vydrží mi celý den beze změny. Jak vidíte, ustála proud vody.