čtvrtek 10. března 2016

Old spice - bearglove aneb nejen pro muze to nejlepsi ;)

Uz dlouhou dobu shanim neco, co by mi pomohlo na poceni. Zkousela jsem snad vsechno od nejlevnejsich po drahe, ale nic nebylo ok a pro me aspon 100% -ni :D

Potim se teda fakt dost, takze potrebuju neco, co zabrani poceni, nebude zanechat skvrny nebo barvit a bude vonet ;) A nasla jsem, uz zmineny Old spice bearglove!






No a ted vsechny napadne, co se zblaznila?! Pansky deodorant?! Ano!!! Ten, kdo se poti opravdu moc, tim myslim zeny, slecny, damy a pani, toto bude pro vas to prave! Vubec se nemusite bat vune, protoze voni neco jako meloun, vubec ne pansky! Tak jako cela zvireci rada, u ktere jsou svezi vune vhodne pro zeny. Cena je okolo 3€ v cecach neco okolo 100 Kc, takze i cena je vyborna oproti jinym deo, ktere slibuji vydrz 24 hodin a vydrzi prd makovy a cenu maji o dost vyssi!





Po ranni sprse aplikuji a vydrzi mi opravdu cely den. Jo a jeste dalsi vyhoda! Na to, ze je to panske deo po holeni nestipe ;)

Baleni 50 ml, vydrzi opravdu dlouho. Je sice modry, ale teda nezabarvil mi jeste ani jedno tricko bez rozdilu barvy!






Takze, kdo jeste nenasel to prave na poceni, bezte do toho, nebudete litovat - Old spice - pro zeny to nejlepsiiiiiii :P

Co vyhovuje vam?

Pekny zbytek dne :*