úterý 22. března 2016

NYC paletka Individual eyes - green eyes a NYC pudr Smooth skin - transculent

Včera jsem byla v 101 drogerii, jen tak kuknout, co je nového. A ejhle! NYC paletka a obsahuje 4 pudrové stíny, podkladovou bázi, rozjasňovač a gelovou linku, no mě se snad zdá. Samozřejmě putoval hned k pokladne. Byla poslední v odstínech pro zelené oči, takže další plus pro moje zeleno-modré oči. Cena byla 5,49€.






Obsahuje i návod. 



Stíny jsou pudrové, nepráší, výdrž je dobrá.


Stíny jsou v pořadí od vrchu: All over lid, Crease, Outline, Highligter.



Pořadí od vrchu: Primer base, Gel liner, Illuminator.

Pudr jsem dlouho přemýšlela jaký koupit. Chtěla jsem jen fixační a tento na mě vykukl pod paletkou v regálu. Za cenu 2,49€ jsem neváhala. 











Mě zmatnil pleť na celý den, nevytvořil na obličeji masku, neobjevili se žádnę suché místa, nepráší, neoxiduje. Plus obsahuje zrcadílko ;)

Oba produkty jsou v plastu, zatím s nimi nemám problémy. Za sebe doporučuji.