pondělí 4. července 2016

To není možné!!! Maska na černé tečky z lepidla?!?!?!


Už jsem si myslela, že v dnešní době mě nemůže nic překvapit, ale to jsem se sakra spletla!!!
V dnešní BIO a EKO době, kdy se na nás ze všech stran tlačí zdravá strava a přírodní kosmetika a nejlépe by jsme měli všechno přírodní a doma vyrobené, aby jsme věděli, co jíme nebo si plácáme na obličej TOTO?!?!?


😰😰😰😰😰😰😰😰😰

Předem se omlouvám slečně, které jsem "ukradla" recept na DIY jednoduchou masku na černé tečky, ale musela jsem se s vámi podělit...

Na masku potřebujete pouze:

Kelímek
Štěteček na nanášení
Černé uhlí - mimochodem živočišné😝
Univerzální lepidlo - nejlépe Herkules😵😵😵😵😵


Potom jednoduše spojíte a nanesete na nos.

Maska samozřejmě nefunguje o čem si přečtete více zde.

Masku vám určitě nedoporučuji a myslím, že by ani nikoho nenapadlo si dávam na pleť Univerzální lepidlo😱😱😱

Mimochodem, nemáte "normální" recept na masku, která funguje?