středa 29. června 2016

Sportique - Tělový a pěstící olej - Piňa Colada


Sportique je česká společnost zabývající se přírodní pečující kosmetikou. Všechny výrobky se vyznačují vysokým podílem ruční práce - například plnění výrobků a lepení etiket. 
Posláním společnosti Sportique je nabýdnout výrobky vytvořené z nejčistších přírodních zdrojů bez ropných a syntetických surovin, které jsou zdrojem alergií, toxinů a karcinogenů.
Sportique používá zásadně rostlinné a přírodní suroviny v podobě bylin, rostlinných olejů a tuků, nikdy tuky a suroviny živočišného původu. Používá především pouze suroviny, které by se nebáli dát svým dětem.
Žádné testy se neprovádí na zvířatech. Výrobky jsou přísně testovány a hodnoceny podle zákonů EU a mají certifikáty a potvrzení o mikrobiologické a dermatologické nezávadnosti. Cílem je spříjemnit a usnadnit každodenní pracovní i sportovní aktivity.

Na stránce Sportique najdete jak Sportovní řadu, tak i Wellness řadu, ve kterých je vše velmi přehledně uspořádané podle použití.

Já jsem pro dnešní recenzi vybrala Tělový pěstící a masážní olej Piňa Colada.



Tělový a pěstící olej Piňa Colada


"Vyvážená kombinace rostlinných olejů je vhodná k ošetření pokožky celého těla, zejména po opalování, koupeli, k masáži a celkové relaxaci. Lze jej využít i jako přísadu do koupele a pěstící tělový olej."

Olejíček je, jak vidíte ve skleněné flaštičce z hnědého skla, ve kterých by se mimochodem měly i oleje skladovat. Ma maličky otvor se srubovacím plechovým uzávěrem. Na flaštičce najdete ručně nalepenou etiketu s názvem, návodem na použití a složením.
Olejíček je konzistencí jako každý jiný, ale ta vůně, kterou ucítíte už při prvním otevření je překrásná a na léto jako stvořená, stejně i jako sám nápoj Piňa Colada. Pokud už jste Piňu ochutnali, tak si už víte představit, jak olejíček voní. Nádherná sladká vůně. Jinak je olejíček bezbarvý.
Olej má ale hlavně funkci "mazací". Já ho používám hlavně po koupeli nebo ranní sprše, to mě pak vůne doprovází cely den. Stejně tak ale i pokožku vyborně hydratuje. Stačí namazt na pokožku a můžete se oblékat. Velmi dobře se rozmazává a rychle se vstřebává. Doporučovala bych vám nanášet na ještě vlhkou pokožku, kdy se ještě lépe roztírá. Ještě jedna malá vychytávka k nanášení - flaštička je sice krásná, ale já grambloško si nevím nějak olejíček nanášet, tak jsem si trochu odlila do malého rozstřikovače a na pleť si olej nastříkávám😜
Olejíček se dá použít i po opalování, ale i na masáž a jako přísadu do koupele.
Pokožka mi zůstane velmi dobře hydratovaná, jemná, hladká a voňavá.



INCI: Glycine Soja Oil, Vitis Vinifera Seed Oil, Caprylic/Capric Triglyceride, Cocos Nucifera Oil, Ricinus Communis Seed Oil, Macadamia Integrifolia Seed Oil, Triticum Vulgare Germ Oil, Parfum, Benzyl Benzoate, Coumarin, Tocopherol

Tělový a pěstící masážní olej Piňa Colada  koupíte ve 100ml balení za 189Kč.

Co víc dodat? Olejíček mě velmi překvapil a naprosto mi vyhovuje. A co vy a Sportique?