středa 8. června 2016

Depilace cukrovou pastou Nadirah

Je to tu, venku je dost teplo už ráno, tak vytahujeme ze skříně sukničky a kraťásky. Jediné, co nám může pokazit radost jsou chloupky. Pokud tak jako já používáte žiletky a máte hustý a rychle rostoucí "porast", určitě holíte cca znova už na druhý - třetí den. Docela otrava. 

Naštėstí existuje zázrak, který nám zaručí minimálně několik dní, resp. až týdnů bez starostí s chloupky. Cukrová pasta!



Cukrová pasta je 100% přírodní, takže za mě první velké plus. Díky tomu je vhodná i na citlivou pokožku a začervenání zmizí do hodiny. Je jediným způsobem, při kterém se chloupky trhají ve smeru růstu, co teda zaručuje skoro bezbolestnou metodu. Výborné je, že s pastou se "odepilujete" celá. Dokonce zvládne intimní partie s opravdu minimální bolestí - brazilská depilace. 

Na stránce Cukrovadepilacia.sk si najdete cukrovou pastu podle vašich představ. Pokud si ale nevíte rady, jakou vybrat, jak postupovat při depilaci a s jinými problémy se můžete obrátit na paní Alici sem. Mimochodem paní Alice je velmi ochotná a je to právě ona, které můžeme za cukrovou pastu Nadirah děkovat. 

Cukrová pasta Nadirah


Pasta je v plastovém kelímku, ve kterém se i rozehřívá, takže nemusíte lepit misky apod. K použití doporučuji i špachtličky a pásiky k tomu určené. Vše koupíte buď jako sadu nebo i jednotlivě doplňky a pastu. 



Pokud jdete "cukrovat" poprvé, tak bych vám doporučila si udělat peeling den předem! Pasta se totiž nanáší proti růstu chloupků. Potom už stačí jen pastu roztopit a to buď v mikrovlnce nebo v hrnci s vodou. Přesný postup najdete v letáčku. Já jsem použila hrnec s vodou. Vodu jsem nechala ohřát, tak abych ještě udržela prst ve vodě, doporučuje se na 60°C a vložila kelímek. Bez vršku, ale s uzávěrem, který se dá otevřít až po ohřátí. Pozor, pasta nesmí být roztopená moc, jinak strácí svojí kvalitu! 
Samotnou depilaci můžete provádět třemi způsoby. Buď ji provedete pomocí ruk, špachtličky nebo s pásikmi. Protože jsem měla v sadě pásiky, tak jsem je vybrala jako nejvhodnější způsob.
Tak jdeme na to! Rozehřátou pastu, konzistence plastelíny nebo tuhžšího medu, naneste proti směru chloupků v tenké vrstvě,  přiložte pásek, nechte chvilku působit a rychle strhněte. Jednoduché!
No já jsem se na začátku trochu zapotila, ale potom už to šlo samo. Pokožka zůstala lehce začervenalá, ale mě se asi do 10 minut spravila. Nejlepší bylo, že jsem nezůstala zalepená a pokud i někde trochu pasty zůstalo, šla lehce s vodou umýt. Mám poměrně tvrdé chloupky a kupodivu jsem je trhala všechny! 
Vyzkoušela jsem i chloupky v podpaží, na rukou, nad rtem a samozřejmě celé nohy. Vše probíhalo stejně. Chloupky byli pryč bez větší bolesti, žádné dlouhodobé zarudnutí! Dokonce mi chloupky ani nezarostli! A dokonce se ani po třech týdnech chloupky neobjevili, čím mě pasta velmi překvapila!






Určitě vám doporučuji stránku Cukrová depilace navštívit, protože tam najdete nejen video s postupy, ale i Tipy a triky a spostu zajímavostí o depilaci a cukrové pastě samotné.

Depilační sadu,  která obsahuje cukrovou pastu, 5 špachtliček a 50 pásků koupíte za 19,50€.


Fotky z depilace nebudu zveřejňovat, snad pochopíte😝