úterý 14. června 2016

Milva - chininový zázrak


Po měsíci testování se dostavil výsledek! A jaký? Dlouhodobě mi padaly, zdůrazňuji PADALy vlasy, ale že fest. Po každém česání plná hrst a plný kartáč! Vlasů byla plná vana po umývání, polštář byl každé ráno vlasatý už skoro víc než já, vlasů byl plný dům, vlasy byli všude, prostě celé zle! Než jsem se ale rozhoupala jít k doktorovi, vyzkoušela jsem množství šamponu, vodiček, tabletek, mastí a všeho. Nic nepomáhalo. A pokud ano, tak jen minimálně. Navíc jsem ještě měla pravidelně na druhý den po umytí vlasů lupy. MĚLA! Na ty pomáhal H&S, ale taky jen nějaký čas. 


Teď si při česání vyčešu už asi jen 1/4 z toho, co před měsícem, lupy nepoznám, vlasy mám delší o cca 4 cm a kupodivu nemám suché vlasy. A o čem, že to vlastně tak básním? O chininové řadě od Milvy, která v mojem případě, obsahuje Šampon chinin forte, Chininovou vodičku forte a Chininovou masku.


Chcete krásne vlasy? Vypestujte si ich!
Produkty značky Milva sa predávajú na bulharskom trhu už desiatky rokov . Existujú šampóny, vody, mlieka, mydlá, mastičky a vazelíny.Spoločnosť Milva sa zameriava na vývoj kozmetických prípravkov s prírodnými aktívnymi zložkami obratne kombinované s ich pomocnými látkami . Snaží sa ponúknuť zákazníkom vysokokvalitné a inovatívne produkty vyrobené prevažne z prírodných materiálov. Cieľom je riešiť konkrétne dermatologické problémy a problémy súvisiace so starostlivosťou o vlasy.



Na stránce Milvy najdete i balíčky se šampony a pleťovou a tělovou kosmetiku.

Šampon chinin forte






Šampón CHINÍN FORTE 200ml  s o 40% vyšším obsahom chinínu!

Vysoký obsah chinínu v šampóne ho robí efektívnym prípravkom proti vypadávaniu vlasov. Celkový stav vlasov sa rýchlo zlepší, zrýchli sa ich rast. Vlasy sú vyživené, zdravé, elastické. Vypadávanie sa zníži alebo úplne prestane.

Šampon je v lehké menší plastové flašce s barevným obalem. Šampon samotný je řidší gelové konzistence a má krásnou tmavě růžovou barvu. Má nádhernou vůni šeříku. Vlasy si umývám dvakrát, první pokožku a potom samotné vlasy. Při prvním umývání mi šampon moc nepění, ale je to asi tím, že ještě nemám dost mokré vlasy, protože při druhém umývání už pění výborně do bohaté pěny. Mám za sebou už měsíc používání a jsem teprve v půlce a to ma balení jen 200ml. Vlasy si umývám podle potřeby, ale většinou my stačí 2 - 3x za týden. Po prvních asi 6 umytí byli vlasy dost suché, ale teď po měsíci jsou vlasy hladké a jemné a to jsou moje vlasy suché a dost hrubé. Šampon by se neměl používat dlouhodobě. Po využívání tohoto šamponu je na výběr z dalších šamponů.


Šampon chinin forte  koupíte ve 200ml balení za 6,00€.

Chininová voda forte



Obsahuje o 30% viac naturálneho chininu. Milva chinínova voda Optimálne množstvo chinínu, ktoré obsahuje Milva chinínova voda preniká rýchlo do pokožky hlavy. Stimuluje krvný obeh, spevňuje vlasové folikuly, stimuluje rast zdravých a silných vlasov. Znižuje alebo úplne zastavuje stratu vlasov. Chinín je vhodný pre prechodnom vypadávaní vlasov, pri vypadávaní vlasov na základe stresu. pre poškodené a zničené vlasy. 

Použitie: Po premytí sa vtiera do pokožky vlasov. Bez oplachovania.

Spolu se šamponem používám i tuto vodičku. Vodička je v malé plastové flaštičce se šrubovacím uzávěrem a malou dírkou, kudy vám vodicka poteče. Dá se koupit i v rozprašovači, ale mě se tato líp nanáší na celou pokožku hlavy. Vodička je průhledná s velmi jemně narůžovělým odstínem. Vůni necítím žádnou.
 Vodičku nanáším po umýt vlasů na CELOU pokožku hlavy a masíruju asi 3 minuty. To je všechno. Žádné oplachování.
Na výběr jsou ještě jiné vodičky.

Chininovou vodu forte  koupíte ve 100ml balení za 4,50€.

Chininová maska





Inovatívna chinínová maska!
Maska na vlasy Milva s chinínom je určená na regeneráciu problematických vlasov - vypadávanie, strata prirodzenej vlhkosti, lámavosť, lupiny.Prenikajúc do vlasovej pokožky a do hĺbky poškodeného vlasu, efektívne hydratuje a vyživuje, reguluje sekréciu mazu pri korienku.Chráni vlasy pred chemickou úpravou. Dodáva vlasom pružnosť, objem, lesk a robí ich jednoducho rozčesateľnými.
Aplikácia: Naneste 30-50ml masky na vlhké vlasy a vlasovú pokožku po umytí šampónom.Votrite do vlasovej pokožky a postupne rozneste po celej dĺžke - od korienkov po konce.Rozčešte vlasy veľkým hrebeňom alebo prstami. Po 15-20 min opláchnite vodou.Pre dlhobodý efekt opakujte procedúru raz týždnne.Uskladnenie: Uchovajte v pôvodnom obale pri teplote 5-25°C na miesto neprístupne deťom.

K šamponu a vodičce používám ještě jednou týdenně i tuto masku. Je v plastovém kelímku se šrubováním. Je bílé barvy a voní mi stejně jako šampon. Je trochu řidší než jsem zvyklá, ale nanáší se dobře. Zajimavá je i tím, že se nanáší na pokožku hlavy. Samozřejmě i na vlasy. Já nechávám klidně i 30 minut. Vlasy jsou opravdu krásně jemné a hladké.
V nabídce je i maska na vlasy HUMA.

Chininovou masku  koupíte ve 250ml balení za 9,90€.

I když šampon není určený na suché vlasy, protože je může ještě víc vysušovat a měl by se střídat s jinými, já jsem s ním naprosto spokojená!

👉Milva FB👈