neděle 30. října 2016

Chrpový extrakt s oleji - Pohlazení ze Šumavy


Kůže kolem očí je tenší a až pětkrát více pórovitá než zbytek těla a navíc velmi namáhaná. Proto se na ní jako první objevují příznaky stárnutí a nezdravého životního stylu. Jemná pleť okolo očí potřebuje cílenou a důkladnou péči a k tomu nestačí jen oční krémy. Dnes vám představím malý zázrak, který se postará o pokožku v okolí očí skvěle. A protože na noc preferuji oleje před krémy, tak mi naprosto vyhovuje.


Chrpový extrakt je v malé lahvičce z pevného skla s velmi praktickým kapátkem, kterým olej jednoduše nanesete tam, kam potřebujete. Díky tomu, že je extrakt v průhledné lahvičce, stále vidíte, kolik vám ho zůstává. No mě se zdá, že ani po skoro dvou měsích testování, neubudlo, protože stačí jedna kapka pod každé oko. Chrpový extrakt má zlatavě - žlutou barvu a jak už napovídá název, má olejovou konzistenci.


Tato malá lahvička v sobě ukrývá kromě extraktu z chrpy, který se používá ke zmenšení otoků, jasmínový uklidňující olej, který je společně s ricinovým olejem vhodný pod oči, hroznový olej odstraňuje tmavé kruhy pod očima, extrakt z grepových jader a smyslnou vůni ylang.

Extrakt nanáším na oči podle doporučení Blanky z Pohlazeni ze Šumavy na noc, jedná se přece jen o olejovou konzistenci a trošku dýl se vstřebává. Bohatě stačí jedna kapka pod oko, kterou vklepkávám do pokožky. Ale nenanáším jen těsně pod oko, ale až 3 cm pod oko a směrem k spánku. Překvapená jsem byla už po prvním použití, no vlastně až ráno. Místo kruhů pod očima, které mám nejen z mého milovaného nejmladšího, jsem měla "nic". Normálně jsem nechápala. Pokožka v okolí očí byla bez jakékoliv známky únavy, žádné kruhy ani opuch a navíc byla výborně hydratovaná a vyživená. To ráno byl pohled do zrcadla nádherný. Už po pár dnech bylo okolí očí vyditelně hezčí a i menší vrásky odešly do věčných lovisk. Protože jsem byla s výsledky spokojená, zkusila jsem olej i na okolí rtů a světe div se i tam fungoval skvěle.

Chrpový extrakt koupíte v 15ml balení za 180Kč.