čtvrtek 5. května 2016

Ťuli a Ťuli - slovenská přírodní kosmetika - řada s lesní jahodou


Jak jste si mohli všimnout, tak já a přírodní kosmetika se milujeme💋💋💋 Zatím mi vyhovovalo vše přírodní, co jsem vyzkoušela. A jinak tomu není ani u slovenske přírodní kosmetiky Ťuli a Ťuli.

"Vyrábame prírodnú kozmetiku z panenských olejov, 100 % prírodných silíc, horskej pramenitej vody, lávových ílov, morských solí a z kopca ďalších organických a prírodných ingrediencií."


Na stránce Ťuli a Ťuli najdete produkty na vlasy, sprchové gely, na tělo a pleť, balzámy na pery, pre děti a mamičky, aromaterapii a doplňky.

Sleduj Ťuli a Ťuli na FB💋


Já jsem vyzkoušela řadu s lesníma jahodama🍓🍓🍓

🍓 Přírodní sprchový gel - lesní jahoda 🍓



Sprchovy gel je ve skleněnné flašce s dřevěnným uzávěrem. Je to roztomilé, ale trochu nepraktické. Je gelové konzistence a hned jak ho otevřete ucítíte jeho nádhernou vůni. Hned jsem se vrátila do dětství, jak jsme chodili s mamkou sbírat malinké lesní jahůdky🍓 Gel velmi dobře pění a na pokožce je jemný. Je určený spíš pro dětičky, ale velmi dobře se s ním umyju i já. Pokožka zůstala hladká, jemná a voňavááá💋
Gel otestovali i 7-mi letá Natálka, 5-ti letý Nicolasko a vám už známí Babyblogger
Noelko. I dětem se gel velmi líbil, hlavně jeho vůně. Nejradši by ho snědli😜 Zůstali vyvonění a hlaďoučcí. Protože jsem zjistila, že mi na něj dcera chodí, raději jsem ho přelila do plastové pumpičky.
Gel je organický, neobsahuje žádné sulfáty a je obohacený o extrakt lesní jahody.





Gel koupíte bud 250ml/6,50€ nebo 500ml/11,50€.

S gelem jsem velmi spokojená, jediné mínus je skleněnný obal, jinak je k sežrání.


🍓 Přírodní šampon - lesní jahoda 🍓


I šampon je ve skleněnné flašce s dřevěnným uzávěrem.  Voní stejně krásně jako sprchový gel - jahůdkovo🍓 Je gelové konzistence a vytváří na vlasech bohatou pěnu, kterou miluju. Šamponu si na vytvoření pěny nemusíte dávat moc. Já jsem si vlasy umyla dvakrát a nepoužila jsem kondicionér, abych vyzkoušela, co šampon udělá. A světe div se - suché vlasy nebyli suché. Samozřejmě nebyli takové, jaké by byli s kondiconérem, ale bylo vidět, že na tom byli líp než po použití jiných šamponu. A voněli až do dalšího umytí. Vlasy byli hydratované, hladší a lesklejší.
Samozřejmě i šampon vyzkoušeli děti. Prože neobsahuje silice, je vhodný i pro ně. Natálka má vlasy po zadek a jí šampon seděl. Vlasy vypadali líp než po použití jiných dětských šamponech, byli jemné, hladké a dokonce se líp rozčesávali.
Šampon je organický bez sulfátů, obohacený o pantelon, phytokeratín a přírodní extrakt lesní jahody.



Šampon  koupíte 250ml/7€.


🍓 Přírodní balzám na rty - lesní jahoda 🍓


Tak jako i gel a šampon i tento balzámek je v malé skleničce se šrubovacím uzávěrem. Je sice malý, ale vydrží mi snad na půl roku. Balzámek je tuhý, ale velmi dobře si naberete kolik potřebujete. I on voní hned jak ho otevřete. Po nanesení na rty se vám může zdát, že je lepkavý, ale opak je pravdou! Při dotyku rtů necítíte nic. Je prostě skvelý! Výborně hydratuje a dokonce mi pomohl zbavit se suchých rtů. 


Používám ho pod rtěnku nebo na rty vykreslené konturkou nebo jen tak. Je taková malá závislot. Obsahuje BIO včelí vosk, BIO panenský mandlový olej a 100% přírodní silice lesní jahody.



Balzám  koupíte 30ml/4€.


Po použití všech produktů jsem voněla od hlavy po paty jako lesní jahůdka🍓
Se všemi výrobky jsem velmi spokojená až na ty skleněnné obaly gelu a šamponu.

A ještě něco pro detailisty: 

"Za príplatok 4 EUR je možné drevený vrchnák gravírovať Vaším motívom."

Takže můžete mít ze skvělého výrobku i originální dárek třeba pro maminku, která bude slavit už tuto neděli svůj svátek💋